Woensdag, 24 oktober 2018

24 oktober 2018 - Kuta, Indonesië

Woensdag, 24 oktober 2018

We hebben vandaag geen wekker gezet maar we zijn toch om half acht wakker. Voor vandaag staat er een relaxdag op het programma. Na het ontbijt verhuizen we naar het zwembad. We installeren ons onder een parasol en lopen dan eerst even naar de zee. Het water ziet er niet al te aanlokkelijk uit en we zien zelfs plastic in het water drijven. We gaan er even met de voetjes in, maken een foto en gaan dan terug naar het zwembad. Het zwembadwater heeft een heerlijke temperatuur. Na even gezwommen te hebben zoeken we de bedjes en de e-readers op. We lunchen tussen de middag in ons hotel. Lekker en gemakkelijk. Anne-Marie heeft ’s middags nog een massage. Walter gaat op zoek naar een tweetal geocaches. De eerste wordt redelijk vlot gevonden, de tweede echter niet. Helaas. Na de wandeling van Walter en de massage van Anne-Marie gaan we nog even zwemmen. Als we ons voor het avondeten afspoelen zien we in de badkamer dat we allebei een beetje zijn verbrand. We hebben toch steeds in de schaduw van de parasol gelegen. We zijn alleen in de zon geweest als we naar het zwembad liepen en een beetje tijdens het zwemmen. We zitten hier net onder de evenaar en rond twaalf uur staat de zon recht boven ons en is dan erg sterk. Even aftersunnen dus maar.
We eten bij restaurant Envy. Het eten is prima en we krijgen ook nog een show te zien van Balinese vuurdansers. Leuk hoor. Als we afrekenen krijgen we de beloofde 15% korting. Of we dan maar wel even een review op TripAdvisor willen plaatsen. Dat is natuurlijk geen probleem en doen we ter plekke. We zijn op tijd terug op de kamer. Het verslag wordt geschreven en de tassen worden opnieuw ingepakt. Morgen gaan we Bali verlaten. We moeten erg vroeg op, dus vanavond op tijd naar bed.

1. Carla:
    24 oktober 2018