Zondag, 28 oktober 2018

28 oktober 2018 - Gili Air, Indonesië

Zondag, 28 oktober 2018

We hebben het gevecht met de airco gewonnen en vannacht beter geslapen. We ontbijten weer op het strand. Dat ontbijt is trouwens prima. Koffie of thee, een bordje vers fruit, muesli met yoghurt en een ei naar keuze met toast. Dat alles met de voetjes in het zand en een uitzicht over de Indische oceaan. De dag kan slechter beginnen.
Na het ontbijt wandelen we naar de haven. Daar in de buurt zijn verschillende winkeltjes waar Anne-Marie haar slag probeert te slaan. We wandelen vervolgens via het midden van het eiland terug naar ons hotel. Voor de lunch plonzen we nog even in het zwembad. We lunchen vervolgens weer bij Pink Coco. Na de lunch gaan we ons weer een keer laten verwennen met een massage. We krijgen beide een Balinese massage. Anne-Marie krijgt een variant met Aloë Vera. De massage duurt anderhalf uur. En het is anderhalf uur genieten. Aan het einde van de middag duiken we nog een keer in het zwembad en we lezen nog even. Daarna kleden we ons om en gaan weer eten bij de buren. We genieten van de mooie rode lucht als de zon ondergaat en van de lekkere maaltijd.
We drinken nog wat, Walter schrijft het verslag en gaan dan terug naar ons hutje.

1. Alex:
    28 oktober 2018
    Zo te lezen verveeld dat zware leven jullie nog niet echt. Geniet er nig kekker van.